Privacyverklaring Stichting Leefstijl & Vitaliteit

In deze privacyverklaring wordt beschreven hoe Stichting Leefstijl & Vitaliteit omgaat met persoonsgegevens. Om een effectieve behandeling te kunnen bieden, is het noodzakelijk dat de therapeut/coach een dossier aanlegt. Stichting Leefstijl & Vitaliteit bewaart de volgende gegevens:

• Voor- en achternaam
• Adresgegevens
• Geboortedatum
• E-mailadres
• Telefoonnummer

Stichting Leefstijl & Vitaliteit behandelt uw persoonlijke gegevens met zorgvuldigheid, en onbevoegden hebben geen toegang tot uw gegevens. De stichting is gebonden aan een wettelijke geheimhoudingsplicht en gaat derhalve zorgvuldig om met de verstrekte gegevens. Indien Stichting Leefstijl & Vitaliteit om specifieke redenen gebruik wil maken van uw gegevens, zal expliciete toestemming worden gevraagd.

Stichting Leefstijl & Vitaliteit maakt gebruik van een boekhouder/accountant die uw gegevens verwerkt zoals vermeld op de factuur. Ook met deze derde partij is een verwerkingsovereenkomst getekend. Indien u zich hebt ingeschreven voor het ontvangen van de nieuwsbrief, kunt u zich te allen tijde weer uitschrijven.

Inzage in dossiers: u heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien of te corrigeren. U kunt een verzoek tot inzage, correctie of gegevensoverdraging van uw persoonsgegevens sturen naar: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Om te verifiëren dat het verzoek door u is gedaan, wordt verzocht een kopie van uw identiteitsbewijs mee te sturen.

Stichting Leefstijl & Vitaliteit behoudt zich het recht voor om de privacyverklaring te wijzigen. De meest recente privacyverklaring is altijd te vinden op deze pagina. Het maken van een afspraak impliceert automatisch de aanvaarding van de algemene voorwaarden en de privacyverklaring.

Voor vragen kunt u te allen tijde contact opnemen met Stichting Leefstijl & Vitaliteit via This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Algemene Verordening Gegevens Bescherming (AVG) powered by Hallo